Jullie weten onderhand waarschijnlijk wel dat ik een soort van verslaving heb wanneer het op baking cups aankomt. Ik kan die leuke papiertjes simpelweg niet laten liggen! In de loop der tijd ben ik wel wat kieskeuriger geworden en koop ik niet zomaar meer van elk merk en elke winkel baking cups. Waarom, dat zie je in deze post over baking cups. Toen testte ik baking cups van 8 verschillende merken. Het merk Wilton eindigde toen op zesde plaats. Hoe leuk ik de patroontjes ook altijd vond, ik kocht ze niet omdat ik niet tevreden was over de kwaliteit. Ik was daarom ook blij verrast dat Wilton met een nieuw soort baking cups op de markt kwam: de Wilton Color Cups. Deze baking cups hebben een laagje folie aan de binnenkant waardoor ze niet meer door zouden moeten schijnen. Klinkt interessant, maar ik wilde weten of het ook echt werkte. Ik testte daarom een donkere en lichte variant om te kijken of daar nog verschil in zou zitten.




Heb net even op de site gekeken, wauw wat veel soorten zeg.
Ik kan moeilijk kiezen, maar ga dan toch voor de gekleurde stippen.
Lekker vrolijk en kleurrijk.
Fijn weekend!
Rainbow dots, gezellig en past overal bij! Bedankt voor de leuk review.
Ik heb gisteren je boekjes eindelijk kunnen bemachtigen in de action, hoera!! Ga dit weekend de upside down appel-kaneelcake maken, hmmmm. 🙂
Wat fijn trouwens dat er weer een winactie is! Deze is mijn favoriet: http://www.deleukstetaartenshop.nl/wilton-colorcups-baking-cups-rainbow-paint-pk-36 omdat die mij een beetje aan het geklieder van mijn peuters doen denken (ik ben kleuterjuf). 🙂
ik ga voor de roze zebraprint, echt super leuk! en ideaal lijken mij deze baking cups! ga ze zeker kopen!
Leuk!! Ik heb een zwak voor baking-cups en vind de knalroze zebraprint super 🙂
Wat super gaaf zeg!! Ik vindt het altijd zo jammer als ik leuke patroontjes koop en na het bakken niets meer ervan zie… 🙁 Ik moet maar eens kijken of ik ze hier bij mij ook vinden 😀
groetjes! (ps. je cupcakes zien er natuurlijk ook weer hartstikke lekker uit :))
Geweldig. Ik hou van dierenprintjes en pink is my favorite color. Ik ga voor pink zebra dus.
Ook ik ben gek van roze en het roze zebraprintje is mijn favoriet. Lekker vrolijk! 🙂
Hoi Laura,
Ik ben helemaal weg van de rainbow stripes.
Wat een handige en vrolijke bakingcups.
Ik heb altijd last van vette bakingcups en loskomende papiertjes als ik Cupcakes maak. Het is gewoon bijna geen vertoning.
Deze bakingcups lijken me ideaal en ik wil ze dan ook graag een keer proberen.
Eigenlijk zijn ze allemaal wel leuk, maar vooral “dots assorti” die paarse met gekleurde stippen.
Wat ze toch elke keer voor nieuws verzinnen!! Echt zo leuk!! Ben wel heel blij met
jou review, Er is zoveel keus dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet en aangezien ik nog redelijk beginnend ben is het wel heel fijn te lezen of iets werkt ja of te nee!! Vind alle prints eigenlijk wel heel leuk en stoer maar als ik toch moet kiezen vind ik de barokke versie toch wel heel gaaf!! Ga morgen trouwens proberen de caramel
shortcake te maken! Bedankt voor je leuke en interessante review!!
ik vind ze allemaal wel vrolijk maar de zebraprint en de 415-079 zijn ook heel gaaf
ze smaken dan ook veel lekkerder.
er is voor elke vorm wel een reden om lekkere cupcakes te maken
Super leuk! Ik vind de dierenprintjes heel leuk. Kun je ook leuk bij een thema genruiken bij een feestje.
Weer een hele fijne review. Wie herkent de eerdere problemen niet? Ik ben dus wel enthousiast. En als ik dan ook nog moet kiezen voor een design? Poeh.. er is genoeg te kiezen en dat is lastig. Mijn keuze (na veel afstrepen 😉 zijn de rainbox dots.
Wat super leuk! Ik vind die met de bloemetjes het leukste!