Jullie weten onderhand waarschijnlijk wel dat ik een soort van verslaving heb wanneer het op baking cups aankomt. Ik kan die leuke papiertjes simpelweg niet laten liggen! In de loop der tijd ben ik wel wat kieskeuriger geworden en koop ik niet zomaar meer van elk merk en elke winkel baking cups. Waarom, dat zie je in deze post over baking cups. Toen testte ik baking cups van 8 verschillende merken. Het merk Wilton eindigde toen op zesde plaats. Hoe leuk ik de patroontjes ook altijd vond, ik kocht ze niet omdat ik niet tevreden was over de kwaliteit. Ik was daarom ook blij verrast dat Wilton met een nieuw soort baking cups op de markt kwam: de Wilton Color Cups. Deze baking cups hebben een laagje folie aan de binnenkant waardoor ze niet meer door zouden moeten schijnen. Klinkt interessant, maar ik wilde weten of het ook echt werkte. Ik testte daarom een donkere en lichte variant om te kijken of daar nog verschil in zou zitten.




wow wat een mooie printjes… eigenlijk alles is leuk.
Mijn favoriet is die met de bloemetjes!
Ga ze zeker een keer proberen, mijn baking cups zijn namelijk niet zo geweldig.
Zeer interessante review, dank je wel.
Allemaal zeer leuke printjes in alle geval.
Mijn favo is de damask (zwart+wit). Ik ga ze zeker eens proberen.
Ah! Te fijn dat deze mooi stevig in gebruik zijn!
Goed dat je ze even in het licht zet, kan ik ze ook bestellen..
Winnen wil ik er natuurlijk ook altijd wel wat;) Altijd handig, wat extra op voorraad..
Dus ik vind die oranje met de bloemetjes het allerleukst! ben wel van de fleurige cupcakes, dus dat komt met die helemaal goed.
Bedankt voor de review! Ik was al erg benieuwd naar deze cupjes!
Ik kan eigenlijk niet kiezen maar de aller mooiste vind ik de damask cupjes.
Liefs!
Leuke review! Had ook al gemerkt dat er een groot verschil in zit maar nog niet de moed gehad om dit te testen. Bedankt daarvoor!
Ik ben vooral blij dat het Damask patroon erbij zit. Dit gebruik ik nu al vaak omdat het ideaal is voor een klassieke look maar in combo met bolletjes en streepjes wordt het weer heel speels.
damask vind ik de leukste!
Ideaaal! Ik vind de roze zebraprint het leukst!
Wat een leuke review, lijkt me echt handig met dat aluminium erin.
En wat een leuke printjes allemaal. Ik vind zelf de Rainbow Paint heel erg leuk!
De Pink Leopard is geweldig!
Hallo, eigenlijk vind ik ze allemaal super mooi. Maar als ik echt moet kiezen dan vind ik de witte met de verfvlekjes het mooist.
Wat een fijne review! Ik kende deze color cups nog niet maar na het lezen van je review ben ik heel enthousiast!
Ik koop altijd van die leuke cups, maar na het bakken zijn ze vaak niet meer mooi en vol met vet vlekken, dit is wel een hele goede en vooral mooie oplossing.
Moeilijk kiezen hoor welke print het leukst is, ze zijn allemaal zo leuk! Ik denk dat de Rainbow stripes mijn favoriet is, omdat deze lekker vrolijk is en heel geschikt voor allerlei decoraties.
Maar baking cups zíjn ook gewoon ontzettend leuk, haha! 🙂 Krulletjes, kuikentjes, stippen, zebrastrepen, kom maar op! Ik vind van deze site de verfspetters heel leuk, ben ik gek op!
Ziet er gezellig en robuust uit!
Mijn favoriet is de pink leopard. Heb dit jaar een pink leopard taart met tiara gemaakt voor mijn stiefdochter haar 21e verjaardag.
Met lekkere cc in deze stijl wil ik haar ook wel eens verassen!
Wat handig zo´n review!
Ik vind de zebra cups het leukste, ik wil voor mijn verjaardag een sweet table klaarmaken in dit thema, samen met de kleur roze, vandaar!
Pink zebra vind ik het leukst, maar eigenlijk zijn ze allemaal top natuurlijk.